Június 16-án délután két rendőrségi hírt is összehoztak részegek
Egy teherautó akart átkelni rossz helyen, és egy elektromos roller is elütött egy kerékpározó nőt.
Egy teherautó akart átkelni rossz helyen, és egy elektromos roller is elütött egy kerékpározó nőt.
Vannak, akik elég drasztikus módon fejezik ki, hogy nem kedvelik ezeket.
Letért a lehajtónál, aztán már nem tudták megtalálni.
Az egyre népszerűbb villanyrollerek evolúciós lépése, amikor versenyezni kezdenek velük.
Még rollerellenesnek sem kell lenni ahhoz, hogy lássuk: sok problémát kell rendezni az elektromos kétkerekűekkel kapcsolatban.
Egy turistabusz alá esett be az elektromos rollerrel közlekedő férfi.
A tizennégy vizsgált eszköz közül csupán kettő használata veszélytelen, a többi forgalmazását megtiltották.
Legalább a jármű ki volt világítva.
Az egyik e-roller a kisebb mérete és kedvezőbb ára, a másik pedig nagyobb hatótávja és erősebb motorja révén hódíthat. Kipróbáltuk, hogy milyen gyorsan és milyen messzire lehet suhanni a Xiaomi kétkerekűjeivel.
Burján Csabát kórházba kellett szállítani.
Január végén jelentette be a kerület, hogy közterület-használati engedélyhez köti az e-rollerek utcai tárolását. Most bekeményítenek.
A G7 szerint lehetséges, hogy többen bukták a pénzüket, ha a kivezetés előtti napokban váltottak bérletet, mert így akartak közlekedni a járvány miatt. A Breezy járgányait sem látni.
Nemcsak az elektromos autóknak lehet szükségük gyorsan áramra a használatuk során, hanem a villanyrollereknek is.
Begyűjtik őket, mert sok panasz érkezett miattuk.
A közösségi elektromos rollerek egyre nagyobb veszteségeket generálnak a cégeknek.
A legfontosabb, hogy egyáltalán nem lehet az utcákon csak úgy otthagyni egy elektromos rollert.
A cég adatai szerint a fél éves indulás óta 1,3 millió kilométert tettek meg a fővárosban az e-rollerrekkel.
Németországban került be a kínálatukba, és elég meggyőző áron kínálják.